Sklepy internetowe są doskonałą alternatywą bądź uzupełnieniem tradycyjnych. Dzięki internetowemu rynkowi możemy kupować wygodniej i taniej niż tradycyjnie. Do tego, mamy dostępność do produktów, jakich tradycyjnie nie mielibyśmy okazji kupić.

Codziennie powstaje wiele sklepów internetowych, ale tylko nielicznym udaje się osiągnąć pożądanego zysku. Istnieje wiele czynników zwiększenia konwersji, a jednym z najważniejszych jest sprzedający WEB desing sklepu internetowego. To właśnie o nim będzie mowa w tym artykule.

Do tego, aby podjąć decyzję, czy pozostać na stronie internetowej lub nie, przeciętnemu człowiekowi trzeba tylko kilka sekund. Na pewno w tym czasie on nie może zapoznać się z asortymentem towarów i przeczytać fascynujące treści. Dlatego jest bardzo ważne, aby sklep internetowy był przyjazny dla klienta z atrakcyjnym wyglądem. Stosując odpowiednie metody, można skutecznie wpływać na podświadomość i zmusić człowieka do pozostania na stronie, a nie szukać informacji na innych stronach internetowych.

WEB design sklepu internetowego powinien zatrzymać osobę na stronie internetowej i zachęcić do działania - realizacji zakupu. Wszystko na takiej stronie powinno być intuicyjne, dostępne i proste. Ponadto, człowiek musi zapamiętać stronę i najlepiej doradzić swoim przyjaciołom i znajomym. Kreatywne rozwiązania są zawsze mile widziane, ale nic nie powinno odstraszyć klienta. Pamiętaj, że głównym zadaniem każdego sklepu internetowego - sprzedaży. I celem WEB designu - właśnie pomóc sprzedać towar.

Odpowiedni WEB design sklepu internetowego: jaki powinien on być?

1. Określenie klientów docelowych. Do tworzenia WEB design należy wiedzieć, do jakiej grupy docelowej przeznaczona stronę, a mianowicie - płeć, wiek, pozycja społeczna, działalność zawodową. Niektóre sklepy internetowe mają wąską grupę odbiorców. Na przykład, stronę są przeznaczone dla modnych nastolatków lub biznesmenów. Jeśli twój towar jest przeznaczony do szerokiego grona odbiorców, WEB design powinien być uniwersalny i zrozumiały dla każdego użytkownika. 

2. Klasyka. Unikaj przeciążenia strony,zbędnych elementów, trzymaj się prostych form geometrycznych i kolorów pastelowych.

3. Modne trendy. Podczas tworzenia WEB designu sklepu internetowego należy wziąć pod uwagę aktualne trendy w dziedzinie projektowania stron internetowych. To, co było aktualnie niedawno, może nie być już istotne dzisiaj.

4. AIDA - model, który jest używany w marketingu i to znaczy: Attention, Interest, Desire, Action (Uwaga, Zainteresowanie, Pragnienie, Działanie). Radzimy używać jej do stworzenia WEB designu. Każda strona ma cel, dla osiągnięcia którego ma zastosowanie AIDA. 

5. Użyteczność. Elementy strony internetowej muszą być umieszczone w zwykły sposób, aby odwiedzający mogli znaleźć je intuicyjnie. Struktura sklepu internetowego musi być dokładną i przejrzystą.

Zamówić WEB design sklepu internetowego można w naszej pracowni internetowych. Mamy duże doświadczenie w tworzeniu stron internetowych o różnym stopniu trudności. Gwarantujemy kreatywność, indywidualne podejście do kazdego klienta i szybkie terminy realizacji zamówienia. Tworzymy nie szablonowy, a autorski WEB design, który będzie najbardziej skutecznym i pomoże Państwu uzyskać zysk.